söndag 8 mars 2009

Distriktskonferens i agility

Landade hemma i GBG 15:15 idag. Var helt slut efter att ha varit inne och suttit still i 3 dagar. Tänk de som har det livet jämt! Huua! Somnade på sängen i 2 timmar, riktigt skönt var det! Combat kommer inte hem för ens imorgon så det är väldigt tomt här hemma. Man känner verkligen att någonting saknas. Huuur klarar sig folk som bor ensamma utan hund undrar jag??
Har lagt över bilderna från helgen nu, så istället för att skriva massa text, kommer helgen mestadels presenterad i bilder här:

Fördriver de 45 minutrarna resan tog med lite



Arlanda, here we come



Hotellentrén till fredagens boende



The girls :)


Hanna matchar sängen med sina gråa strumpor :)



Elin har kommit för att joina oss på lyxmiddagen :)


Såhär har vi lärt oss av våra yngre vänner att man ska göra för att vara "inne"
;)
Väääldans goo marängswiss till eferrätt!!

Välja bröd??
Mmmm för hotellfrukost!



Restauranggäster...


Laddar inför dagens konferens med stadig frukost :P

Nu har vi flyttat oss 5 minuter med bil till nästa hotell där även konferensen hölls. Jag fick ett alldeles eget rum :D
Konfererande... Många intressanta frågor och funderingar togs upp och behandlades. Men man undrar starkt ibland hur en del människor är funtade... Egocentriska och problemletande... Som tur var, så var majoriteten ändå människor med bra synsätt på saker tycker jag ändå.


Vi fortsätter med temat "äta" :) Det är vi väl värda efter ett par timmars lyssnande och diskuterande?? :P

Information från Organisationsutskottet. Ämnen som ledarskap inom klubbar, etik och moral togs upp. Intressant och nyttigt!


Så var det maat igen :) Middag 19:00 efter 1,5 timmas paus från konferensen.
Vad är det som är så roligt kan man undra?? =)


2 glada blondies :P
2a chansen på storbild i foajen. Huuur kunde Carolin Af Ugglas gå vidare??


Idag, söndag, var det lyssnande, diskuterande, grupparbetande igen som gällde. Hur fungerar samarbeten på lokal, distrikts och central nivå, samt mellan HU, BK & KK?? Hur löser man de problem som finns? SM 2009 samt SM bestämmelser mm mm togs upp idag.

Tyvärr var vi 3 GBGare tvugna att gå efter lunch för att hinna med vårt plan hem. Hade redan i fredags beslutat mig för att klara flygningen hem utan Stesolid, vilket jag gjorde! Men jag ogillar starkt att flyga! Är på helspänn varje sekund. Tror det är ovetskapen om vad som kan hända som gnager... T ex om det kommer turbulens... Det jag är mest orolig för är nog luftgropar, då hade jag garanterat fått panik!

Välkommen hem till ett regningt och grått GBG!!


Nu saaaknar jag min prins!!!
Helgen har varit bra, men mentalt intensiv. Längtar till en långpromenad imorgon, min syrenivå är lika med noll just nu.
Hoppas ni haft en bra helg.
Nattinatt!

































1 kommentar:

Anonym sa...

Oo verkar som ni fick en supermysig helg, kul :)