måndag 30 mars 2009

Done some clubbin´


Fredagen bestod av jobb från 07:00-17:10, non stopp (tog iofs en sväng om pappas kontor och lämnade Combat och tittade lite på båtarna), men annars hade jag möte både under både frukost & lunch...
Direkt efter jobbet tog jag vagnen hem till Andrea, där väntade Tacos och make over för kvällen. 19:20 var vi vid Liseberg och trängdes med 50+are som skulle på Jörgen Mörnbäck-showen "Studio Mörnbäck, 33,3". Hmm, och vad ska jag säga om den? Kan väl sammanfatta det såhär; visst vi skrattade många gånger och han är riktigt duktig, både på att sjunga och imitera (och göra både och samtidigt) Men jag skulle inte gå på det och betala, och jag skulle inte rekommendera någon att betala för det heller som inte är ett fan av honom redan innan. Då finns det betydligt mer roliga saker att lägga pengarna på. Jag och Andrea hade sån tur att hon fått 2 biljetter till det av honom eftersom de bor grannar :D

Smiiiile!

liten å stor


Mmmm :)

Efter showen åkte vi hem till Andrea igen för lite påfyllning... och sista tillfixning. Vid midnatt tog vi vagnen tillbaka till stan och traska in på HardRock där vi stannade till 02 ungefär. Stod mest och tjöta i barerna med de som jobbade, tror vi fick tilldelat oss 3 drinkar och 1 shot var under den tiden med, gottgott :) Drog sedan vidare till Peacock där Cillen var med Jossan, John & Jack m fl. Blev dans i massor och mycket skratt. Andrea åkte hem vid lite innan 3 medans jag stannade med de andra fram till stängning vid 5. Flöt runt på stan i nästan 1 timma innan vi tog en taxi hem. Eller hem och hem, hamnade ju givetvis på "efterfest" i Kungsten, som tur var en ganska lagom efterfest som bestod av filmblängande i soffan innan vi somnade vid sisådär 07-tiden...


Cillen kööör på Peacock ;)


Vaknade och gick upp vid 12-nånting, hade hela lördagen oplanerad så tog de jäkligt lugnt och fastnade återigen framför film i soffan tills Cillen (som sovit hos Jacob) kom å hämtade mig vid 16(!) Ängel :) Blev ett stopp i Frölunda för solning, attans va skönt det var! Blev hembjuden på Tacos till den sköna familjen i Balltorp och de tackar man ju inte nej till direkt. Blev rätt sent, så min planerade förfest hemma hos Emsan i Partille blev inställd. Tråkigt, men får ta det en annan gång istället, orkade verkligen inte stressa eller ha något att "passa" vilket jag näst intill aaaalltid har annars. Bestämde istället att jag och Cillen skulle göra iordning oss hos mig och sedan åka till Jack på förfest om vi hann det. John va himla schysst och ställde upp på att åka och hämta oss, så det blev att sno med mig ett par jeans från Cillen, hem till mig i 40 min för hårtvätt, smink och tillfixning innan vi blev upphämtade. Vi var riktigt stolta över att vi klarade att bli klara på den tiden!! :)
Var väl ca 15-17 pers hemma hos Jack sedan, vi satt mest vid köket och tjötade och flummade med lite olika kul folk fram till lite efter midnatt. Nästan alla på festen skulle till olika ställen och vi hamnade i samma taxi som 2 andar tjejer, suck vilka puckon... Jag och Cillen gick först en sväng till Keybar där jag aldrig vart förut och lär nog inte gå dit igen (Malin då får du isf övertyga mig om varför) , men är ju kul att ha varit där iaf någon gång nu. Var där max 1 timma innan vi gick vidare och mötte upp John & Mike vid Kungsport och gick till Klubb 400 på Storan. Inte riktigt min typ av ställe, men det blir vad man gör det till så vi dansa loss och hade kul tillsammans i alla fall. Var där fram till 3 då de stängde och fortsatte sedan till Peacock dit flera andra från Jacks förfest även hade hittat ner. Vi var nog ca 10 pers som tokdansa i näst intill 2 timmar tills de även till slut stängde där vid 5. Vid ca 05:45 satte jag och C oss på morgonbussen hem och däckade sedan i sängen vid ungefär 06:30.


DJ-master ;)



Everybody is in the DJ business...
1,2,3,4,5,6,7,8...

En liten leksak sådär bara



Haha, najsnajs


???

Bifrost special med BÄÄÄÄÄR! Glöm aldrig det!!
Jag kan flyga, jag är inte rädd ;)

Schkåål
Peacock


John går in för det...
Tjaaaaa


Vaknade vid 10-11-nånting men sov sedan vidare fram till 13. Underbara moder kom med mat- och Combat-leverans lite innan 14 och körde sedan upp till klubben där jag skulle ha kurs 14:30 i gassande vårsooool. Efter kursen hämtade Viktor upp mig och en sjukt galet laddad hund, det blev knappt någon träning alls för honom. Det går helt enkelt inte när han är i det tillståndet. Åkte ner till Hovås och gick en skön promenad längs havet och pratade om allt mellan himmel och jord. Tänk att jag kännt honom i nästan 12 år... Usch vad tiden går fort. Kommer så väl ihåg den kvällen/natten 1997 som jag och min kompis Rosanna träffade på Viktor och de andra boysen på Resö och började hänga med dem. Shit vad kul vi haft genom åren!!
Blev avsläppt hemma vid ungefär 18:30. Började projekt "sanering av lägenhet" men kom inte längre än att samla ihop allt bös till 1 ställe, som jag spritt ut i lägenheten under helgen. Jag förstår inte, ju mindre man är hemma ju mer brötigt blir det. I alla fall om man bara är hemma och gör snabba "pit stops", usch avskyr det... Men sedan hamnade jag framför datorn och även TVn och såg på Americas best dance crew, det är såå jäkla fräckt!! Tänk om man kunnat dansa så!

Somnade sedan på tok för sent som vanligt...

Inga kommentarer: