tisdag 15 juni 2010

15/6 - @ ett soligt Fotö på jobb


Sitter ute på ett sooooligt Fotö på "jobbet", eller rättare sagt Combats jobb :) Blir en del väntan idag mellen de scenersom han är med i och inte, men vad gör det när vädret är som värsta högsommardagen? Havet glittrar runt omkring, många kul kollegor att snacka med och fikabordet står ständigt uppdukat :) Blir nog inte något mer jobb för oss för ens efter lunch vid 14-tiden. Tyvärr hinner jag inte med det träningspasset som jag vill i eftermiddag dock :( Det är release på det nya BodyCombat-passet med Sussi P, min absoluta favoritinstruktör som jag inte kört för på säker 1 år :( Tuuuusan och typiskt :( Får bli ett senare pass istället på Frölunda.
Igår var det också inspelning och efter det blev det ett par timmar på gymmet i min ensamhet. Det blev både solning och en genomgång av mage, rygg, ben och lite armar med musik i öronen. Väldigt skönt och avslappnande! Kvalitets-egotid helt enkelt :) Skulle egentligen åkt hem till K efterträningen, men stackarn ligger avdäckad i lunginflammation :(


Näpp, nu hoppar vi nog ut på någon klippa och solar lite fram till lunch :P Tänkte egentligen att jag skulle passa på att jobba lite "på riktigt", men hade ju självklart glömt de papprerna hemma som jag behövde för uppföljning av Norgemässan.


Ha de niiice :P

Inga kommentarer: