söndag 27 juni 2010

27/6 - How could I live without U?

Ikväll kom den kvällen jag så länge gått och förträngt, ikväll var det dax att säga hej då till Andrea som imorgon försvinner iväg från mig och Sverige i 5 hela månader.

Hur ska jag klara mig? Hur ska VI klara OSS??
Intalar mig själv att tiden kommer att gå fort, och hoppas att det stämmer.


Vi har spenderat dagen tillsammans på stan fixandes en massa ärenden plus lite spontanshopping =) Kvällen har tillbringats i Torslanda hemma på familjen Stjernedals altan med släkt och lite andra vänner. Det bjöds på middag i världsklass och en glad och härlig stämning. Blev kvar sist av alla men var till slut tvungen att slita mig och ta den sista kramen hej då... Klarade mig utan tårar som tur var ända tills jag kom till min bil och började köra hemåt, usch, har blivit så blödig de snaste åren... 5 månader kommer ju gå fort, eller hur?



Älskade vän och själsfrände!


<3



Kommer sakna!!
Men vi ses snart igen min Stjerna!



Andrea min finaste, jag önskar dig all lycka och en grym upplevelse! Du kommer att ta båten och tyskarna med storm!






Inga kommentarer: