lördag 26 juni 2010

25/6 - Midsommarafton 2010

Årets Midsommarafton spenderades på Resö på riktigt Midsommarvis med vänner, hundar & familj, långbord, massor av mat, snappssånger, lekar, tävlingar, jordgubbar, myggor, havet, sen natt (eller tidig morgon?)

Förberedelserna är ju inte alltid superkul...


Fick firat med min finaste som numera även har klonat min hårfärg =) Me like!

Midsommarpuss? ...tyvärr blev det ingen sådan. Tusan oxå :P


Underbart väder, lite blåsigt dock


Pierre som varit nere i GBG och haft Combat på torsdagens inspelning då jag jobbade i Oslo, stannade i GBG över helgen pga extrajobb på inspelningen i veckan som kommer. Med lite fixande och trixande med Ella (hans hund, av ras som min pappa har STARKA åsikter om), så löste vi så att även han kunde komma upp och fira med oss istället för att sitta hemma i GBG själv.


Heela gänget


Tävlingsdax

"Gissa vem?"


Självklart vann laget "The dream team", dvs; Jag, Andrea, Johan & Elin. En massagespindel till huvudet kommer göra så att vi är änu vassare till nästa år :)


"Kast med litet okokt ägg"
Combat gillar Pierre :)


Pappa fick en fin väst som han självklart skulle ha på sig...



Lektajm; "Djurleken" syns det väl på långa vägar?



Allt klär en skönhet ...har jag hört iaf



Hmmm??




Tripp, trapp, trull =)



L O V E



Vid midnatt rullade vi iväg till en kompis fest där ca 40 pers haft grill-långbord. Där fanns många trevliga prickar att bubbla med :)



Dax att ta sig hemåt, dock med en liten sväng förbi hamnen som ö-guide :)



...alla lejon var visst ute på morgonpromenad




Innan Andrea åkte hemåt hann vi med en promenad ner till hamnen i dagsljus för en glass och softande

Efter att Andrea åkt hemåt åkte jag, Pierre & hundarna ner till hamnen igen för lite slappande i solen innan även vi åkte hem till GBG efter en helt underbar Midsommar :)

Hoppas även ni haft en riktigt bra Midsommar :)


Inga kommentarer: