måndag 28 juni 2010

28/6 - Trött städtant


Har överlevt första dagen utan Andrea nu, har iofs pratat i telefon 2 ggr redan :P


11 timmar på inspelningen har det blivit för mig och hundarna idag, Pierre (som är inneboende här sedan förra tisdagen) har fått hoppa in och jobba som vägstoppare har nog jobbat närmare 13-14 timmar. Galet... Men kul som tur är, idag har nog dock varit den dagen som varit segast hittills med många korta (men roliga) scener för Combats del, samt många pauser emellan tagningarna. Har fått bättrat på brännan en del så man ska väl inte klaga :P


Väl hemma vid 21 däckade både Ella & Combat på 1 röd sekund och har stensovit fram tills nu då Pierre kom hem och har precis tagit ut dem en runda innan sooooovdax! Själv fick jag ett städryck när jag kom hem och dammade och dammsög överallt, plus gjorde en totalrensning i badrummet. Har slängt 2 fulla kassar med produkter och grejer som jag aldrig använder. Duktiga jag :) Har även fyllt på mitt nystädade badrumsskåp med mina nya produkter från Mary Kay som jag beställt från Andrea, och var och hämtade idag hos hennes föräldrar. Har använt MK sedan i höstas nu och gillar det skarpt :)


Imorgon är sista dagen med inspelningar innan Combats semester :P Hela juli är det inspelningsuppehåll så då blir det vanligt jobb för min del och troligen även en del semester i slutet av månaden :)


Dax att sova nu, hundarna & P kom precis tillbaka och alla 3 har hunnit däcka :P



Inga kommentarer: