torsdag 19 augusti 2010

19/8 - Vanemänniska??

Ännu en väldigt bra morgon =) Uppe vid 05:45 idag igen!! Igår blev det lite innan 7, hann till och med dammsuga innan jobbet! Jag är riktigt stolt över mig själv, och väldigt tacksam för den braiga hjälp jag får ;p

Körde ett styrkepass på Almedals-gymmet igår, men usch vilken vanemänniska man är! Visste inte alls vart alla maskiner som jag gillar fanns, och kände inte igen hälften av de som fanns utöver dem som jag tillslut hittade som är mina "vanliga". Gick mest runt som ett fån och såg förvirrad ut. Fick iaf kört ben, mage och lite armar, samt ca 25 min på crosstrainer ...det gamla vanliga med andra ord. Idag blir det allt tillbaka till mitt älskade hemmagym i Frölunda :P Vanemänniska, eller? 

Jaja, vanemänniska eller inte. Dygnsrytmsrutinerna SKA ändras, hur det än är! ...och jag hoppas jag är på god väg :D


1 kommentar:

Sara sa...

Hej hej!!
Jo då, visst har jag allt en blogg men det känns som att den inte uppdateras allt för ofta nu när man har FB... =)
Är in å smygläser din blogg JÄMT, är bara för lat för att lämna kommentarer.. :P
Ha det toppen!
Kram