torsdag 11 augusti 2011

11/8 - Mitt-i-veckan-utgång & bio

Blev ingen träning igår, fick prioritera att gå ut med Combat en långpromenad istället innan jag skulle iväg på förfest och utgång. Han går ju alltid först såklart, och med instruktörsbyte på BC-passet så gjorde det inte så mycket att jag missade det ändå. Man blir sjukt kräsen över vilken instruktör det är när man tränat något i dryga 5 år. Har mina favoriter och hoppar runt på de olika anläggningarna där de kör =) Kul när man hittar någon ny som man gillar dock, som Tove som kör i Partille som var vikarie på Exclusive i våras. Grym tjej!

"Att päRla" var verbet på den GRÖNA förfesten hos S, blev inget päRlat för mig dock - hade brist på fantasi. Kul med nytt folk och riktigt kul att få snacka engelska iom att en va från Philadelphia. Älskar på nåt konstigt sätt att göra det, snacka engelska alltså :p Blir väl inte helt rätt alltid, men va fasen gör det :p
Kul var det iaf och kul var det även överraskade nog på Nefertiti, där jag bara varit en gång innan. Myyyycket dans, myyyycket skratt, myyyycket snack och iiiinget regn. Thhhhhx alla inblandade, speciellt Filip, Sussi, Sussis sköna skånetjejkompis (namelost) Johanna (?) & Mike =)

En snubbe som hängde på förfesten
Vi blev bästisar


Nu blir de en hundrunda och därefter in till stan för att gå på bio med Ninis =) Ska se bridesmaid, hört att den ska vara riktigt rolig faktiskt så hoppas på mycket skratt för den träningsvärkande magen :p Har verkligen ont överallt efter BC-passet i tisdags! Me like!

**CREA DIEM** /Sarah

1 kommentar:

Felipe sa...

tror (troooor) skånepolaren heter Johanna