torsdag 11 augusti 2011

11/8 - It´s a shemale!

Visst är han snygg i sin nya ROSA sele?? ;)


Bridesmaid var för övrigt väldigt bra tycker jag, skrattade i massor!! Nina gillade den med, men inte lika mycket som jag =) Absolut klart sevärd och gärna på bio faktiskt, blir sån skön stämning när en hel biosalong verkligen gapskrattar hysteriskt :p Så - thats a tips! ...vill bara förvarna för en hel del pinsamma scener och "awcwardness" - se din INTE med någon pryd männska eller mamma/dotter ;)

**CREA DIEM** /Sarah

1 kommentar:

Anna @ Rocktassar sa...

Haha, ska nog ta mig iväg och se den! Verkar som en bio-film, som du skriver. En del filmer måste upplevas på bio. Tjejkomedier som Bridget Jones och diverse skräckisar ;)

Han är SKITSNYGG i rosa, ja jag ser :) Själv skulle jag vilja ha en blå till Shappo, en orange till Flx och till Luddas... ja, kanske en grön...? Eller svart!