måndag 15 augusti 2011

15/8 - Bara vanligt (översvämnings)vatten

Det regnade lite i vissa delar av GBG igår, självklart där jag befann mig...

Vi höll på att flyta bort när vi fikade

Stuprör hjälper sådär...

När kommer taxibåten?

Passar på att tvätta hjulhusen

Putta liten båt-Volvo


Bifrostsjön

Här vadade vi över med vatten nästan
till knäna och några cm kvar
till att Combat behövde simma


I morse hade det sjunkit undan, hade nästan
hoppats att det var kvar för att få
bättre bilder :p
KAOS på många ställen, framförallt i Mölndal, Frölunda, Torslanda & Kållered. Tog 30 min att komma till jobbet ist för 10-15 min, och då körde jag ändå en väg som tog mig undan de värsta köerna. Söderleden som jag vanligtvis tar stod tydligen bomstopp, på 30 min hade en kollega kommit knappt 200m...










**CREA DIEM**
//Sarah

2 kommentarer:

Ebba och Pelle sa...

Oj! Jag som tyckte att det regnade mycket här hos oss!

Tänkte bara berätta att Jag och Tilda ska tävla igen! Bollebyggd på fredag och kallebäck på lördag!

Antagligen anmäler jag mig också till Pudel-sm i september :)

Tack för all hjälp! Kram!

Anonym sa...

Vi slapp ösregnet:p hihi

Synd om Göteborgarna