tisdag 23 augusti 2011

23/8 - Sthlm goin good

Gjort mig hemmastadd på hotellrummet här ute på Lidingö som blir mitt hem för resten av (vardags)veckan, ett rätt mysigt ställe faktiskt =)

Kom upp sent igår kväll och sov hos bäste-Filip inne i stan (Sthlm alltså) som också sammanträffande nog är här uppe och jobbar i veckan =) Bra med GBG-kompisar som har Sthlm-lägenheter ;)

Haft en toppendag med jobbmöten, Core- samt Bodycombatpass Sportlife Östermalm och sedan romantisk middag med min Sthlm-(gay)man Per på en mysig och SUPERGOD italiens restaurang på Östermalm - Ciao Ciao Grande, rekommenderas starkt! =)

Imorgon är det nya möten, kanske träning igen om jag hittar nåt kul pass och troligen middag med någon annan Sthlm-kompis, Filip eller kanske nån/båda kusinerna eller kanske hälsa på Combats uppfödare eller min morbror, eller... En vecka här uppe är alldeles för kort tid för att hinna med alla man vill träffa =(

Nu är jag aptrött och ska krypa ner i nybäddad hotellsäng =)

Mysig hotelldjungel =)


**CREA DIEM** /Sarah

Inga kommentarer: