söndag 28 augusti 2011

28/8 - Tom i bollen

Tänkte och vill skriva om hur nice helgen varit, men sitter här och känner mig allmänt tom på nåt sätt så får liksom inte fram nåt bra :( Avskyr att ha den känslan, speciellt när man inte kan sätta fingret på varför.
Vill gå och lägga mig så jag kan vakna imorgon pigg, glad och mitt vanliga jag igen - men är inte trött, inte ens i lilltån. Blööööö!

Ska nog ta och göra mig en lista på vad för saker som kan tänkas ligga bakom tomhets-känslan och se vad jag själv kan påverka och vad som styr sig självt, kanske känns bättre efter det förhoppningsvis? Kanske t o m kommer på vilken eller vilka saker som är huvudorsaken just nu, eller att det kanske är ingen alls utan bara känner såhär ändå - ibland behövs faktiskt ingen direkt anledning. Förhoppningsvis blir jag lite trött till på köpet.

Får återkomma imorgon med helgredovisningen istället helt enkelt.




**CREA DIEM** /Sarah

Inga kommentarer: