tisdag 27 september 2011

27/9 - Inställd lydnad, blir dubbelgym

BodyCombat 49
Kvällens start av vår lydnadskurs (privat hos Andreas Rundqvist) blev tyvärr precis inställd. Nu får vi vänta ända till november för nästa gång =( Jag som sett fram emot att sätta igång med Combat nu och få träningsmotivation (som är på minus 0 just nu inom allt vad hunderi heter tyvärrr). Men vad göra när instruktörsfrun väntar en liten bebis som ska komma om 2 veckor ...om den inte kommer nu i skrivande stund vill säga... Ska bli väldigt intressant att gå för Andreas som jag ju annars känner genom agilityn bara.

Blir dubbelträning av mig själv istället, Combat får vara kvar hos Hundvakts-Claes iom att han ändå ska ha honom onsd-torsd och jag åker hemifrån 07:00 imorgon. Så slipper Claes gå upp så tidigt =)

Så då bär det av till gymmet nu alltså, och istället för bara FF-passet, hela dag 27 av 30(!!), så blir det även BodyCombat. Har kört den nya releasen 2 ggr nu (49), men vet inte vad jag tycker om den - fick inte alls samma känsla som i 48an som jag bara älskade från första stund. Hoppas att passet växer ju mer man kör det, ibland är det ju så. ...ser fram emot och förväntar mig att nästa release, numero FEMTIO, kommer att vara gryyyymt, så i värsta fall får man väl genomlida dessa 3 månaderna med ett mediokert pass. Den som väntar på nåt gott =)

Imorgon onsdag ska vi iväg på försäljningsmöte till på torsdag med jobbet till hemlig ort, så där blir det tyvärr ingen träning, ingen kvalitetsträning iaf men ska nog klämma in lite armhävningar och sit ups på hotellrummet, maten kommer inte heller att följas enligt Fitnessfighten - för som jag sagt innan så ser jag ingen mening med att förbjuda mig saker bara för sakens skull om det är något speciellt tillfälle. Däremot kommer jag att ta med mig frukt och kvarg och lite annat som man kan ha som mellanmål, så att 3-timmars-tiderna hålls iaf, vilket ju är mitt största problem i vardagen och inte vill falla tillbaka till mina dåligt mat-tids-vanor. Vi bör vara tillbaka inte allt för sent på torsdagen heller, så då kan jag dra till gymmet på kvällen och köra ett Fitnessfightpass x 2 för att "kompensera" lite :p Körde dubbelt i lördags och la till kondition (crosstrainer) mellan varje styrkedel förutom sista - fick alltså totalt ihop 50 min högintensiv kondition samt ca 80 minuter ganska tung styrka. Riktigt skönt med en sådan totalgenomkörare!

So long!



**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: