fredag 16 maj 2008

Bananiii

Yes, har gjort det IGEN!! Sålde idag med, fick dock ingen order på själva mötet, men fick ett mail några timmar senare att de är grönt ljus!! Rekordförsäljning denna månaden! 3 Boxar!! (vilket enligt oss borde vara "normal" försäljning, men som vi märkt verkar vara ett orimligt mål) Blir lite cash på kortet om drygt 1 vecka alltså!! GÖTTANS! Behövs verkligen!! Nu ska e tas tag i tapetsering och ordningställande av lägenheten! Ska även få ett gymkort av jobbet nu med som "bonus" på att det gått så bra, jävligt välkommet! "behöver-träna-punkt-nu"!! Inte långt kvar till beach 2008 nu juhh... :S

Efter jobbet traska jag å Combat till Gennet vid Redbergsplatsen, tog typ bara 20-30 min max. Där blev de en herrans massa att tugga på samtidigt som vi spelade spel å tjööta =) Vi va ett gäng på 9 glaá prickar :P Guess what??!! Jag vann både på UNO och tillsammans med Maria även på Jepoardy :P *gött* Under kvällen myntades även uttrycet "Bananii". Det lär användas flitigt famöver :D
Vi bestämde att ta en after work imån med oplanerad fortsättning och sedan hemmafest hos mej på lördag. Kan nog bli en najs helg =) Dock har jag gaaaalet lite pengar kvar!! 70:- på kontot!!! :S *svälj* Har jag tur har min utläggsersättning från jobbet kommit in och även utbetalning från min reparationsfond för halltapeten på 930:- ,så jag kan leva liite iaf fram till den 25e =)

Uscha, ska vara utan hund i helgen... Mamma och pappa tar upp honom till Resö. Kommer bli tooomt ;( men kände när mamma fråga om de skulla ta med honom att det kan ju va skönt för han att bara gå å lalla där med dem och Milou i några dagar, samtidigt som jag kan försöka komma iväg å kika på tapeter och lite sånt utan att behöva tänka på att planera in promenader och aktivering av honom...

För övrigt sjunker nog Combat på minuslistan hos Gennet :P Sist spydde han på mattan och idag käka han sönder en kudde som låg på sängen. *grrrr*

Nä, sängen NUUUU (föst dusch å så)

Imån blir de frukostmöte på Elite plaza 07:00-08:30, sen en stund på kontoret, sedan lunchmöte 11:30-13:00. Gött med färdig och serverad frukost och lunch, dessutom när den för min egen del är gratis :D

Sängen kallar, bye!!

Inga kommentarer: