fredag 23 maj 2008

Resö nästa

Jepp, nu är det äntligen bestämt helt fast. Det blir Resö över helgen =) Vart ett antal turer fram och tillbaka pga olika saker, men nu vet jag till slut *wonderful*

Inte orkat blogga på några dagar, inte haft så mycke å skriva om heller. Men i kort har dagarna sett ut såhär:

Onsdag 21/5 -08
Jobb, inte så mycket mer att säga om det... Sedan hem i ilfart med kombinerad hundpromenad, skulle träffa Andrea i stan 17:50 för att hänga med på ett informationsmöte om Mary Kay. Var rätt intressant, vet att de har bra produkter och har tänkt prova dem själv. Men känns lite för mycket "alla älskar alla" och "kvinnor kan"... Lite krystat... Men visst, det finns många som tjänar multum på att sälja dessa produkter och utbilda nya team-medlemmar... Får se om man själv börjar nån gång, kanske om nåt år eller så... It´s up to the future...

Torsdag 22/5 -08
Jobb, rullar på som vanligt typ. Rätt segt.
Promenad i skogen uppe i Sisjön och sedan lite agilityträning. Blev inte så jättekvalitativ träning för min egen del. Men för Hanna & Emma va nöjda med sina vovvar iaf. Se film nedan för en liten hoppkombination (undrar igen, hur saatan ska jag hinna med?) :

Idag, Fredag 23/5 -08

Jobb... Besöksdag i min BNI-grupp. En satans massa folk att vara trevlig mot :P Va helt snurrig när jag till slut var på väg till kontoret igen. Mötet kan nog leda till några intressanta leads iaf =)

Blir hemfärd nu snart å hem å packa och hundpromenad. Får reda på vid 20-tiden om vi ska åka upp ikväll eller imorgon bitti. Jag och erik ska åka med Jens upp i alla fall, trevligt,trevligt. Blir det inte att vi åker ikväll så åker nog jag och Emma in till stan å tar en drink eller cider på Avenyn =)

Övrigt: GRATTIS BÄSTASTE HANNA PÅ 26 (!) ÅRSDAGEN!! Ha de suuupermysigt på Förö med K ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju inte Förö då K skulle tvätta idag klockan 8. Vill inte påstå att han hann dit i tid, men...

Vi får träna och filma mer en dag, så jäkla kul att se.

Tror att Combat satsat mer fram om du inte gjort framförbytet efter tunneln. Eller??? Jag känner så med Janis vid sådana kombinationer.

Ha D gott på Resö, nu drar Janis och jag till Förö! KRAM!

Sarah Carlsson sa...

Du har såå rätt, ett rätt meningslöst byte, iaf nu innan han drar helt framåt själv... Jepp, får bli mycket mer filmning på träning, e jättekul å nyttigt Att se!