tisdag 6 maj 2008

Exfika å festkika


Ang. gårdagens inlägg så tror och hoppas jag att jag valt rätt väg, iaf i några frågor... nåja...


Idag har vart en oerhört oproduktiv dag på jobbet, men fick iaf ett möte bokat =) Inte illa på 5 lyft! :P


Direkt efter jobbet traska jag & Combat in till stan till café Cappuccino (hur de nu stavas) och mötte upp Jonas för en fika. Satt å tjöta i drygt 2 timmar, käka paj å drack Cola, va himla kul faktiskt. Så tack för det och vi ses snart igen, kollat upp det där med Safjället än?? ;)

Efter fikan traska vi upp mot Avenyn där Erik kom å avlöste Jonas från promenerandet. Combat e verkligen galen i E, han blir helt tokig så fort han ser honom å va stissig hela kvällen sen typ. Vi tog en sväng bort till Vasa och Vasaparken. Uscha va dålig jag e på stan, aldrig vart i den parken innan faktiskt, bara gått runt typ. Sedan vandra vi vidare bort ner mot Heden å såg en rund fotbollsspelare :P , vände sen tillbaka till parkeringen å tog svarta blixten (av märket Saab) till Gennet vid Redbergsplatsen. Trodde de skulle bli Kubbspel där men de hade redan flyttat in. Passa mej bra för jag frös *ovanligt*. Blidde thé och glass istället och en massa kul tjöt! Vi kollade även på bilderna sen festen i fredags hos Gennet. Kuuul! *stackars lilla stol* *garv* (internt) ;) Combat den lilla råttan kräktes upp en pool med upplöst hundmat på Gennets matta, han hade druckit för mycket igen (nej ingen fylle-hund :P). Att jag aldrig lär mej *suck* Jaja, blev en matt-tvätt i duschen å avtorkning av golven *sorry*

Kom hem vid 23-tiden å plockade 3 fästingar och klippte klorna på C innan han fick komma in, dax att inhandla Exspot så vi blir kvitt de där äckliga små djuren! Klorna gick hyffsat att klippa, måååste träna mer och bättre på det!!


Nä, nu väntar snart en ny dag där man ska orka ta nya tag. Dax att sova!!


*tack alla som gjorde denna dag så bra som den faktiskt blev, igår kväll va jag riktigt skeptisk till det...

Inga kommentarer: