fredag 11 januari 2013

11/1 - Helg ftw!!

NU packar jag ihop mig från jobbet och tar helg!

Käk på nyöppnade (nästan nyöppnade iaf)  Oleary´sAvenyn ikväll och sedan Bond på bio. Imån blir det sovmorgon, långpromenad, hämtning på Landvetter av MaPa som varit i Thailand i 2 veckor och sedan middag hemma hos dem - köttbullar och mos har de beställt :p Får se vad resten av kvällen bjuder på efter det, mannen ska tydligen "planera alpenresa" (dricka öl osv) med grabbgänget i alla fall...



Söndag börjar med ett Bodybalace-pass som Karin M ska hålla och även filma, för att få sin Balance-instruktörslicens. Vi lär bli ett skönt gäng som "statistar" för detta - Chrille, Johan & Martin ska bli underhållande att se... ;) Underbart med killar som bjuder på sig själva (till skillnad från min töntiga man som vääägrar vara med)
Har inte tränat på 1 månad nu(!!!), så ska bli rätt intressant för min egna del ocksån iofs. På måndag börjar dock "det nya livet" som många kallar det, men för min del är väl det "det vanliga livet" med träning och bra mat och matrutiner - HOPPAS förkylningshelvetet lagt sig då, aptrött på skiten!! Enligt SMHI ska det vara rätt så najs väder på söndag, så jag hoppas på en långpromenad vid havet efter träningen med fika eller kanske lite grillning till och med =)

Hoppas du får en fin helg du med! =)

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: