tisdag 8 januari 2013

8/1 - Nyklippt =)

Klippte mig på lunchen igår och för en gångs skull är jag supernöjd direkt efter jag gick där ifrån, brukar alltid ta ett par veckor annars i vanliga fall eftersom jag låter det gå för länge mellan varje klippning och därför behöver choppa av alldeles för mkt. Fick även till min lycka min alldeles egna och vanliga styling, dvs inte pudeltantkrull eller utplattat, utan bara mitt vanliga hår helt enkelt - så som jag trivs bäst =)

Just nu är jag väldigt nöjd med min frisyr - vi har fått fram v-formen igen, fått ut längderna, lagomt uppklippt och hittat en längd på luggen som jag gillar. ...nu ska det bara få växa sig ännu längre i längderna, men se till att behålla samma form och uppklippning =)

Cred till Josefin Salong Figaro i Frölunda!

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: