måndag 23 november 2009

All we need is Love?

Imorse fick jag verkligen känna på att jag lever... Att inte äta på hela dagen mer än lunch vid 12 och sedan festa på kvällen, är iiiingen bra kombo! Efter en liten pratstund i badrummet kunde jag lägga mig och somna om igen :P

Orsaken till detta är en utgång med min allra äldsta vän Emma, som började med förfest uppe i Guldheden hos Emmas klasskompis, kompis, och avslutades på Nivå långt inpå småtimmarna. En riktigt lyckad kväll!!! Resultatet av kvällen/natten blev som jag antytt innan, en mage som inte riktigt samarbetat, men även väldigt mycket mys nu ikväll... Hålla tummarna och hoppas är det enda jag kan göra nu :) Ser fram emot nästa helg...

Hittade bästa platsen att sitta på, på förfesten :) En 20 cm bänkskiva bredvid fläkten i köket. Ju trängre ju bättre :D
Emmas klasskompis Martin som tog med oss på förfesten.

En liten klänningtvätt :)

Min donna @ Nivå :)


Dagen har spenderats hemma och jag har äntligen fått städat (sanerat), myyycket välnehövligt! Combat drar in så jäkla massa skit nu när vädret är så här kasst med regn och rusk. Andrea kom över ett par timmar i eftermiddags och skvallrade ikapp lite samtidigt som jag fick kul städsällskap :) Usch det var alldeles för länge sedan vi hade tid för oss på tu man hand :( Men nu har vi fått prata av oss och uppdatera varandra om vad som hänt och skett, och vad som är på G :)
Innan festen i lördags var jag iväg på Scandinavium på en diskussionsdag inför GBG Horse Show 2010, där jag i 8 år (!) arbetat som ideell funktionär. Vi jobbar stenhårt på att ta tillbaka titeln "Världens bästa tävling" så ämnet som behandlades var "Det goda värdskapet" för att få fram vad vi i funktionärsteamen tycker att man bör förbättra, hur man ska göra det, hur man bemöter olika personer och vad som är viktigt att tänka lite extra på. Intressant och kul med gruppdiskussioner!

Klockan är nu snart 03:00 och det är dax att gå och lägga mig, ny jobbvecka väntar :) Förhoppningsvis får jag ha min röst denna veckan :P Förra tisd & onsd kunde jag knappt få fram ett ljud vilket är väldigt handikappande i ett telefonbaserat arbete :P Gick under smeknamnet "Sven Wolter" :P
Just want to avsluta med; Mer lööööv till folket, och mer Looove till mig :D

1 kommentar:

Elin sa...

Mer lööööööööve till oss alla :-)