torsdag 16 augusti 2012

16/8 - 5,5 timmar till frukost

Raderar dagens tråk-fixar-kväll och lever om gårdagskvällen istället med en tur till havet i kvällssolen, 5 km löpning runt Härlanda tjärn och sedan in till stan med han med stort H för att lyssna och titta på Den Svenska Björnstammen på Götaplatsen vid 22 :) Lika udda och konstiga som när jag såg dem i Hemsedal 1a-majhelgen, men himlans bra och roliga :)
Tur att Combat fick både simma massor och ut och springa igår, för ikväll har han bara fått gå en runda runt kvarteret - tråkmatte som måste städa, panikavfrosta frysen och ha flera timmar långt webb-styrelsemöte med CBP.
Om 5,5 timmar väntar frukostmöte i stan - lövley...

2 kommentarer:

Maria sa...

GRYMT SNYGG BLOGG!!!!! Älskar designen =)
Försöker också träna lite. Har haft gymkort och tänkte gå med i fitnessfighten, men nu har det blivit lite problem så fått säga upp gymkortet och skjuta på fitnessfighten. Nu söker jag mest inspiration och motivation till att träna och äta på egen hand =)
/Maria

Sarah Carlsson sa...

Oj, taaack =) Haha, jag som går i tankar att ändra om till något mer stilrent/enkelt :p Gillade din blogg himla mycket också =) HInner tyvärr inte läsa nu, men lovar att lägga i "favvolistan" och komma tillbaka =D

Otur med det ofrivilliga träningsuppehållet på "bortaplan" =( Men som du säger, man kan göra mycket på hemmaplan också =) Har ju skrivit en del om FF-upplägget sist jag var med, hoppas det kan ge dig lite tips =) Hoppas även kunna (ta mig tid) skriva en hel del nu när jag kör i september igen =)