måndag 27 augusti 2012

27/8 - Super Saturday - träningsplan

Yes!! Hittade schemat för Super Saturday inne hos Jempari precis =D Letat som en tok efter det för att kunna planera vilka pass jag ska gå på - frågan är nu när jag väl hittat det och planerat... NÄR ska jag hinna äta lunch??


Min plan är: 
9-10:00 - BODYCOMBAT
30 min paus för invigning/öppning av Super Saturday 2012
10:30-11:30 - HIIT/CXWORX (HIIT (high intensity interval training) är en Les Mills nyhet som jag hoppas att SportLife kommer anamma inom kort!)
30 min paus (kasta-i-sig-lunch??)
12:00-13:00 - BODYBALANCE
15 min paus
13:15-14:15 - BODYJAM
15 min paus
14:30-15:30 - BODYCOMBAT
15 min paus
15:45-16:45 SH´BAM

Gäller att ladda med Celcius och energihöga snacks i massor :p

Hade visst fel om vem av grundarna till BCn som kommer att vara på plats - hade fått för mig att det skulle vara Rachael, men ser ju nu att det är Dan Cochen istället. Hade sett fram emot att få köra för Rach, men ser nog nästan ännu lite mer fram emot att få köra för Dan faktiskt- han verkar vara ha energi till 10 000 och ha en superskön personlighet =D

6 timmars träning kommer alltså att inleda första dagen på min FitnessFight-månad - så det lär kompensera festen på kvällen (ska tänka på att hålla nere alkoholmängden dock) och att jag inte kommer äta efter FF-schemat verken lördag eller söndag =) 

**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Jenny H. sa...

Rach var ifjol! de turas om - så den här gången är det Dans tur. Han är super - du lär nog inte bli besviken. :)