fredag 17 augusti 2012

17/8 - SUPER SATURDAY 2012

ÄNTLIGEN!! 3e gången gillt!! Sedan jag för dryga 2 år sedan hörde talas om Super Saturday har jag velat dit, men inte haft någon att gå med eller möjlighet att prioritera pengar till det de 2 gångerna som passerat mig
- MEN NU, NU SATAN I GATAN!!


Allt klappat, bokat och klart!! Om EXAKT 14 dagar är det 2 hysteriskt glada och peppade tjejer på väg till Sthlm för en heldag av träning i olika Les Mills-pass i Globen! Min plan är att köra BodyBalance, BodyCombat, BodyJam, Sh´bam & CXWORX - tror Karin tänker ungefär likadant =)
Efter en heldags träning så är det sedan dax för fest för alla deltagare på Ambassadeur in till sena natten - hur söndagen kommer kännas vill jag inte ens tänka på, men förhoppningsvis är jag så hög på endorfiner så jag inte märker av tröttheten och troligen (förhoppningsvis) den enorma träningsvärken :p

BODYCOMBAT 49 - SUPERSATURDAY 2011
Spola fram till 4:20 så blir det lite mer action - instruktören (den blonda) är Pernilla Blomkvist
som jag kör för här hemma i GBG =) 



Blandat från Super Saturday 2010

Åhhh, vill åka nu,nu,nu!! Fast denna helgen blir inte fy skam den heller - senare idag åker jag och H upp mot Lysekil för en helhelg tillsammans med 13 andra sköna typer, ikväll blir det bara väldigt lugnt med lite korvgrillning och chill, men imorgon kväll brakar kräftskivan med stort K igång! Förhoppningsvis fortsätter det härliga vädret så det även kan bli lite sol och bad, och en eller två springrundor =)

**CREA DIEM** //Sarah

4 kommentarer:

Maria sa...

Åh tack fina du för kommentaren. Vad glad jag blev =)
Ska du hoppa på FF nu igen i september? Coolt, då ska jag verkligen följa dig =) Ska kolla lite i din blogg i helgen och se om jag kan få lite tips. Det största problemet är väl MATEN. Har så dålig fantasi och vet inte riktigt vad jag ska äta. Söker hela tiden efter idéer =)
Kram

Sarah Carlsson sa...

Yes det blir FF igen i september =)
Ja maten ja... jag kör väldigt mkt på väldigt enkel mat som många nog kan tycka är tråkig - ungsstekt kyckling eller lax med bulgur/qinoua och massor av grönsaker, kall sås på Lättkvarg + kryddor/buljong =)

Paulina sa...

Skitavis!

Får haka på om det bli en andra gång.. :)

Sarah Carlsson sa...

Absolut Paulina =) Om du fortfarande jobbar på Sportlife nästa år så bokar du dig genom dem till och med =)