torsdag 23 augusti 2012

23/8 - Bloggtips om träning & kost

De har även skrivit en bok som
jag har planer på att köpa =)
Måste bara tipsa om en himlans bra blogg som rör det mesta kring träning och nutrition (mat), inget hokus-pokus och "tyckande", bara rakt på sak med väl bakomliggande fakta och referenser till olika studier.

Sidan är uppbyggd inom olika kategorier så som t ex "Viktminskning", "Idrottsskador", "Kost & Nutrition", "Kritiskt tänkande" osv osv osv

Kika in på www.traningslara.se - varning för att bli fast i timmar där inne om du liksom jag är intresserad av sådant här ;)

**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Maria sa...

Tack snälla för din kommentar =)
Ja jag vill att maten ska vara så enkel som möjligt för annars blir det bara jobbigt och jag skiter i allt. Är värdelös i köket och tycker inte ens om att laga mat =)

Usch vilken människa du blivit lurad av. Och så mycket pengar. Jag blev lurad på 500:- en gång och då deppade jag ihop. Skulle jag bli lurad på 30 000 så skulle jag nog dö :/
Kramkram