onsdag 8 augusti 2012

8/8 - Jag lever & är 1 år äldre, men oj så levande

Här är det tyst som i graven, men som tur är ligger jag inte där i alla fall - är mer än levande och hög på livet =)

Norge var fantastiskt!! Ytterligare ett vykort på näthinnan att lägga i "minne för livet"-korgen, har börjat rensning och redigering av bilderna ...MÅNGA att gå igenom!

Igår var min alldeles egna dag (troligen tillsammans med några miljoner till) och trots att det för typ max 2a gången någonsin regnade just den 7e augusti och att jag nog för första gången någonsin jobbade på min födelsedag, så var det en alldeles strålande bra dag ändå - fick vakna med min fina, blev bjuden på lyxfrukost på Egg & Milk av B1, bjöd på chokladmousse-tårta på jobbet och hade sedan kalas för mina nära och kära på kvällen hemma i min lilla 1a. Bjöd på tacopaj, broccoli- feta- och baconpaj och en lax- och räkpaj, samt glass, grädde, banan, chokladsås och hasselnötspinnar till efterrätt =)


Precis så god som den ser ut ;)

En viss man har snappat upp att jag diggar ROSA ;)

Hjärtat bestämmer hur mycket plats man har, inte sant?


Idag ska jag köra ett bodycombatpass för första gången på nära drygt 1 månad utan någon träning alls, wish me luck :p

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: