tisdag 11 juni 2013

11/6 - Bodycombat 56 release & uteserveringssol

Igår var det release på Bodycombat 56, vet inte vad jag tycker om den än, blev inte stormförtjust i alla fall. Den är mycket mer teknisk än de senaste releaserna, och jag brukar ju gilla det så förhoppningsvis så växer den sig starkare när jag har kört den några gånger - men just nu känner jag sådär. Träningsvärk har jag dock så det räcker och blir över i både insida lår, rumpa och armar - så den är inte att leka med kan jag lova, muskelsmärta de luxe! Nedan ser ni statistiken på de olika delarna som är med...



Efter träningen åkte jag hem och hämtade med mig Combat och åkte in till stan för att möta upp B1 och Janis, innan träniningen bestämde vi lite spontant att ta en liten stadspromenad med hundarna och sätta oss på någon uteservering å käka. Vi hamnade mitt i solgasset på Stora Teaterns uteservering "Storköket" - käkade var sin hamburgertallrik (hundarna fick grisöra under bordet), lapade sol, pratade liggunderlag och mycket annat också, bevittnade ett riktigt cat fight-slagsmål på första parkett och njöt i största allmänhet av vår stad :p Vid 21 åkte vi hemåt nöjda å glada och då stod fortfarande vårat bord i sol - lär bli fler gånger på Storköket i sommar!



Härlig måndag!

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: