måndag 5 november 2007

Lovely S.o.H.o.


Idag har det vart jobb på kontoret hela dagen, denna veckan ska ägnas åt att samla ihop 80-100 företag och namn på säljchefen hos dem för att ha i min sökningslista för BNI sedan. Tråkigt jobb, men viktigt att göra! Fick även ett väldigt trevligt mail om att jag ska få komma och presentera boxen på onsdag på ett företags säljmöte på onsdag nu i veckan. Har träffat en person där innan, och han vill nu att jag presenterar den för resten av dem som kommer att beröras av den om de köper den... KUL! och nu jäklar ska de slipas på presentationen innan jag går dit! Blir förhör av chefen imorgon :P


Efter jobbet åkte jag hem å gick en sväng med Combat innan de va dax att åka in till stan igen. Pratade en del med en pojkke på festen i lördags hos "Blom carolin" (som jag jobbar med på Scandinavium under Horse Showen varje) år och vi bestämde att ta en fika nån gång i veckan å tjöta lite. Kollade min kalender och såg som vanligt att den va knökad hela veckan förutom idag då, så de blev fort och snabbt bestämt. Satt på S.o.H.o. å prata i 3 timmar, va jättekul att prata med nån som kommer lite från "samma jobbvärld" för en gångs skull, alltså kontors-/privatföretagsvärlden eller va man ska kalla det. Va riktigt trevligt, och att vi satt på S.o.H.o. gjorde ju inte saken sämre. Älskar det stället, de har verkligen lyckats med det mesta där *njuta*
Tack M för kul och jättetrevligt sällskap och skjuttsen hem sedan, verkligen jättesnällt och uppskattat!


Nä, nu e de dax att sova! Jobbet kallar om några timmar =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dags för rättning av inlägget. Någon pojke ifrån festen hos carro finns inte, däremot en stor stark man, som dessutom är rätt farlig finns! Kallas mr M. vissa säger gudfader, andra säger Don..-formaliteter..Men vaddå soho? Mycket trevlig fika på Golden days däremot sara =) Kul när du efter några, (i mina ögon många glas) men du insisterade på några glas, kom fram till att de 80 år gamla heltäckningsmattorna därinne allt måste ha fått i sig bra mycket mer sprit än vad vi kommer att få under en hel livsttid... Tror jag förstår vad du menar, men din uträkning va roligast! Men du, De va faktiskt jättetrevligt, enbart på grund av trevligt sällskap, för golden va ingen höjdare =) / Mr.M