onsdag 7 november 2007

Styrelsemöte hemma at my place

Jobbet idag bestod av att fortsätta samla företagsnamn och namn på Fsg chefer, men så var det ju även säljmötet för Boxen med =)
Kändes bra när jag var där, jag presenterade den för deras säljkår som består av 3 personer. Alla var nyfikna och ställde frågor och verkade intresserade på ett uppriktigt sätt, får hoppas att det bli någonting konkret av det med. Men jag tror faktiskt det...

I ilfart direkt hem sedan och snygga till lite, ut med Combat och handla lite fika. Skulle ju ha styrelsemöte hemma klockan 18:30 med GHU.
Blev ett väldigt provande av kläderna det första vi gjorde =) Som sagt, vi kommer bli snyggaste klubben helt klart!! Dock var det som befarat ingen förutom EN som kunda ha small-storlek på fleecen, så nu vet vi inte riktigt hur vi ska lösa detta. Har ett antal smallstorlekar och 4 xs som ingen kommer att kunna ha... Nettan håller på att försöka lösa det med leverantören, så vi får se vart de slutar...
Vid 19:15 satte mötet igång och det blev ett väldigt ostrukturerat sådant denna gång!! Visst, vi hade väldigt kul, men det drog ut på tiden lite väl mycket tycker jag nog. Sista personen gick härifrån 22:30, alltså för 1 timma sedan!!! Det vi pratade om mycket, var nästa års styrelse, då vi har 2 viktiga poster som kommer att behöva fyllas, nämligen sekreterare och ordförande... Känner på mej att ordförandeposten kommer att tas över av mej... :S Har väl egentligen inte jättelust till det, eller tid, men klubben måste ju överleva... troligtvis kommer Emma ta sekreterar-posten. Ska ta reda på mer vad ordförandeposten innebär innan jag beslutar något i alla fall. Vi tog även upp om USM som vi ska arrangera nästa år, och MyDog-tävlingen som kommer i januari där vi arrangerar freestyletävlingen och ska hålla i uppvisningar i stora ringen, ha olika saker på aktivitetstorget och även fått äran att ha uppvisning innan utställningsfinalerna!! Haha, Emma och jag ska sätta ihop ett parprogram tänkte vi och ha som mål att vara med på uppvisning där :P *asg* Vi får väl se hur det går med det :P

Fick även hem klubboverallen igår, så nu har jag massor av hundkläder =) Riktigt snygg va den, med ett stort loggotryck på ryggen och text med "Göteborgs Hundungdom", fram på vänstersidan på jackan står det "Sarah" och på byxorna står det "Combat" på högerbenet på höjden. Jäkligt nöjd!! Blir premiärvisning på tävligen i helgen även fast jag tjyvanvänt den här hemma reda :P Byxorna är så sköna så man hade kunnat bo i dem :P
Bilder kommer snart...

Nä, dax att nana!!

Inga kommentarer: