tisdag 27 november 2007

Självdiciplin?!... :P BC - I´m Back!!


Skulle egentligen åkt hem till en kompis och hennes lilla dotter som jag inte sett på minst 7-8 månader idag efter jobbet, men blidde inte så :( När jag ringde å skulle kolla av läget på morgonen så va hon magsjuk. Så typiskt! Vi som äntligen fått ihop detta nu.

Jaja, då va de bara att försöka komma på nåt annat att fylla ut kvällen med... Tanken flög upp i huvet att det var ju tisdag och BODY COMBAT 17:30 på Citygymmet... Skulle jag kanske "tjuva" och köra ett pass fasten jag lovat mejsjälv att inte träna på minst 1 vecka efter att jag slutat med penicillinet...? JA, det skulle jag!! Klarade alltså att hålla mej i 1 dag :P *bra Sarah*
Men det såg mörkt ut när jag ringde och skulle boka, inga plater kvar, inte ens en av de 10 reservplatserna :( S drar verkligen folk till sina pass, man måste va ute i god tid! Gjorde dock ett försök till senare på eftermiddagen och kom då på en 3e reservplats =) Va rellativt säker på att komma med... Åkte hem å gick ut med Combat och aktiverade honom med att slänga ut all hans mat på golvet så han fick jobba lite för den :P (som jag gör jämt när jag ska lämna han ensam) Ringde och kollade hur jag låg till ca 5 min innan bussen skulle gå ... attans! låg på 1a reserv och hade alltså inte kommit med, men jag chansade och åkte in å hoppades på att någon inte skulle dyka upp, brukar alltid vara folk som missat att avanmäla... Stod å väntade nervöst vid disken tills klockan blev 17:25 och de som inte kommit´s platser blev fria. GÖTT, jag kom med!!

Fasen va härligt det var!! Att äntligen efter 2½ vecka få ösa ur sej lite energi och köra slut på sejsjälv till max! Eftersom det snart är dax för releasen för det nya passet (BC 34) så får instruktörerna göra egna mixar på passet som är nu (BC 33) och ta in lite nytt från det kommande och även gammalt från alla pass som varit innan. S hade bland annat med den nya "kick-låten" från BC 34 där man pumpar med maaassssooooorrrr av side-kicks och annat smått å gott, och en gammal goding "Heartbeats" som blandar body ripps med speed ball i mängder!! Kommer nog bli en go träningsvärk efter detta =) *GOTT*


Fick även faktiskt solat efter passet med, va härligt att göra det, men inte helt optimalt efter ett megavarmt BC pass =) Nu ska de solas på fram till nyår tänkte jag och även till mitt å syrrans kommande "Sommarparty" den 5 januari :P
Ha de gott så länge =)

Inga kommentarer: