tisdag 13 juli 2010

13/7 - Båstad blev Gällstad

...och det är ju nästan samma sak ...eller kanske inte alls, men kul hade vi i alla fall och höll oss undan det mesta av regnet och åskan, som enligt väderrapporten skulle befinna sig på Västkusten, dvs Båstad. Sol, bad, Swedish open, solbrillor och hunkspaning byttes alltså ut till shopping, shopping & shopping :P


Äta bör man, annars orkar man inte shoppa :P Vilket jag och mina små vänner är bra på, både äta & shoppa alltså :D


Förbereder för första shoppingstoppet



Cecilia och jag hittade några hundhalsband i Borås, hittade även matchande koppel till ett av mina :) Kan nog utan att ljuga säga att Combat är den Berger des pyreneés med flest strasshalsband (6 st nu) i världen, nog en av dem med flest halsband överhuvud taget skulle jag gissa på :P (...men så är han ju en blivande TV-star också) ...hoppas ni förstår ironin ;)


Lämnade GBG vid 11 och var framme i Gällstad, (Lager 157 m fl butiker) vid 16-tiden. Råkade visst fastna i Borås lite här och där innan... och som sagt, äta ocg shoppa är vi bra på!



19 stängde alla butiker och det var dax att åka hemåt. Mikaela fick nästan plats i baksätet med alla påsar.


En "Midsommarnattsdröm" som Mikaela beskrev den när jag provade :P Just had to have it ;)

Älskar detaljer!



Vit sommarklänning från Yumi


Fin arbetad spets och pärlemor-knappar



Lavendel/puderrosa klänning från Pepe jeans


Söta detaljer även här

Sött vitt armband (ärr från min "misshandel" syns fortfarande vid handledskotan)

Halsband blandat med kedjor & pärlor



En absolut favorit!


Svarta armband att ha var för sig eller tillsammans

Två rosa smala armband

And here we have everything together... :P
Blev visst en del smycken.

Combat är inte hemma, så har inte kunnat prova än. Men han kommer bli sååå snygg i dessa ;)


Me like bling-bling!

Sist men inte minst måste jag lägga upp en liten film för att visa nivån och skrattfaktorn på vår resa idag :D

...Tuuur att vi hinner få lön innan vi drar till Gotland i slutet av juli!
Ciao!

Inga kommentarer: