tisdag 20 juli 2010

20/7 - Luftar mig i GBG

Är hemma i GBG en sväng. Fick panik efter 2 kvällar hemma i huset med ingenting att göra... Utan bra väder och planerade aktiviteter på Resö så blir det lätt aptråkigt. Klarar inte riktgt att "bara vara" med min familj tyvärr, hur jag än gör känner jag mig lite "utanför" och som det svarta fåret som hela tiden blir synad för vad jag gör... Syrran har pojkvän + 2 kompisar uppe, och mamma och pappa har varandra, har alltså fullt med folk runt omkring mig men känner mig helt ensam. Konstigt att det kan vara så... Att inte heller kunna göra det man vill, när man vill blir jag tokig av, att alltid få höra "men varför gör du inte så...", "ska du inte...", "ta gummistövlar på dig...", "tvätta håret innan vi lägger oss..." ....Gaaaahhhhhh!!! Att hundarna inte går världsbäst ihop är även det en energitagande och humördämpande faktor. Egentligen är det ingen större fara alls, men min mamma förstorar upp det till 10 000 och lägger sig i, vilket gör att hundarna är på tokspänning konstant när hon är i närheten, vilket gör att jag också måste vara det... Suck!


Så fick helt enkelt nog av att vara låg, deppig och rastlös på samma gång och drog hem sent igår kväll. Åker upp igen imorgon eller på torsdag beroende på väder, och om jag får med mig någon upp. På fredag har vi vår årliga stora krabbfisketävling med allt vad som hör därtill och på lördag är det öns brännbollsturnering på dagen och stor fest hemma hos Viktor på kvällen, så då ska jag absolut vara tillbaka med humöret på topp igen :D


Nu ska jag ner till Smithen och njuta av sol och hav, senare ikväll blir det gymmet och kanske lite
hundträningpå klubben innan det. Får se vart dagen tar mig helt enkelt :)








Inga kommentarer: