måndag 9 april 2012

9/4 - Slappdag & långhelg

Regn, regn, regn... Konstant heela dagen. Regnkläderna har fått bekänna färg både för mig och Combat.
Har haft en väldigt slapp dag med mycket hemmahäng så när som på ett Bodycombat-pass på Sportlife Almedal (specialteamning med Pernilla och en instruktör från Sthlm - svettigt till tuuusen) och de tre regnturer jag och Combat tagit. Har näst intill fått släpa ut honom idag faktiskt, och väl ute har han i varje vägskäl valt det håll som gått snabbast hem, motvilligt tillbakaropad av mig som tyckte att vi iaf kunde gå en knapp 5-kilometare som dagens "långrunda" - det märks att han är trött efter Resödygnet där han vart ute näst intill konstant och lekt i trädgården, haft hela familjen runt sig och fått massor av uppmärksamhet, samt delat hus med Milou (vilket iofs gått väldigt smidigt skönt nog) :)

Har haft en väldigt lugn långhelg över lag måste jag säga - ensam-hemma-kväll 3 av 5 kvällar, och med familjen de 2 övriga. Har faktiskt inte umgåtts med någon kompis alls på hela helgen, om man inte räknar med Chrille på Påskaftonskvällen iofs - detta hör inte till vanligheterna i mitt liv och jag är faktiskt rätt stolt över mig själv :p Både i torsdags, fredags och lördags blev jag tillfrågad om jag ville med ut på stan men valde att vara hemma själv och att åka till Resö istället :) Tråkvarning kanske, men whatever, det är inget konstant allmäntillstånd men varit skönt och välbehövligt denna helgen iaf :)

Hoppas ni haft en bra Påsk ni med, nu väntar 4 jobbdagar och sedan Sthlm-helg med familjen + B1 :)



Inga kommentarer: