söndag 10 februari 2013

10/2 - Träning v6

Min tanke var ju att träna varje dag denna veckan, men det blev bara 4 ggr så jag är lite besviken på mig själv faktiskt. Mitt vanliga mål varje vecka är att träna 4-5 dagar/veckan så egentligen är det ju inget att vara besviken över, men blir ändå irriterad när jag inte håller det jag tänkt.

Träningen blev i varje fall:

Månd 4/2 - Powerwalk 7,5 km + Crosstrainer cardio 10min x 2 + 15 min mage med Nike Training-appen, ca 10 tunga min överarmar, 10 min mage med Ab-workout-appen samt 15 tåarmhävningar
Tisd 5/2 - Bodycombat
Torsd 7/2 - Boot Camp
Lörd 9/2 - Bodycombat
(Sönd 10/2 - Promenad 7,5 km med fika så det räknas egentligen inte som träning direkt)

Bra pass har det varit i alla fall, efter måndagens egna styrkepass kändes det som axlarna var helt söndertrasade och lördagens Bodycombat var inte att leka med - axlarna brände, svetten rann och mag(rutorna) skrek!

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: