fredag 22 februari 2013

22/2 - After Dark

Min mamma fyllde 55 förra året i januari, då fick hon i present av mig att vi skulle göra nånting kul tillsammans som hon valde. Hon har dock varit väldigt dålig på att välja, men nu äntligen kom vi iväg ...över ett år efter att hon fick presenten :p
Hon valde After DarkRondo, och det är väl ingenting som jag själv gått på egentligen, men inget som jag absolut inte ville gå på heller, tyckte det skulle blir kul och att de är häftiga och otroligt duktiga.
Showen var i ca 1,75 timma utan paus och jäklar i min lilla låda vilka kroppar och kreationer man fick se! :p Bästa numret var en svensk version av Chers Burlesque - de kläderna alltså - wow!! ...och avsaknad av kläder också för den delen :p Vi hade onumrerade barbiljetter, såg hur bra som helst. 
Innan showen möttes vi upp och käkade på Dinner22 - apgott!
Bra kväll rakt igenom! =) 




**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: