torsdag 28 februari 2013

28/2 - Boot Camp - avslut m fystest

Jahopp, då vart det snart dax för sista gången på Boot Campen, och med det dax för slut-fystest...
Så ikväll ska jag alltså, enligt de mål jag satte upp den 14/1, göra:

*Benböj (stående ner till 90 grader, upp igen) : 46 st (40)
*Armhävningar på tå: 40 st (33)
*Hopprep: 178st (166)
*Burpees: 16 st (12)
*Plankan: 4,15 min (3,30) 

Har inte tränat någon styrka sedan i söndags, så musklerna bör vara i form för att ta i hårt och pressa till max... Men vi får se hur det går, så länge jag inte är sämre på något så kommer jag nog att vara, nja inte nöjd kanske, men tycka att det är helt OK iaf (de siffror som står inom parentes är så mkt jag klarade på fystestet den 14/1)

Wish me luck, efter 18:30 vet jag hur det gick :p



**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Erika sa...

vad är det för skillnad på öppenhoppklass och hoppklass? :)