måndag 4 februari 2013

3/2 - Himmelriket-helg

Natt-tårta...
SÅ magiskt bra helg!
Gör det enkelt för mig och snor Sofies FB-status, dock med viss modifiering för att passa mig =)

"Helgen kan sammanfattas så här;
Stark hamburgaretallrik, cider, fjortisar, 20-tal, drinkar, tårta, sova, innan-gymmet-promenad, bodycombat, bastu, lunch på stan, shopping, tjejfest från himmelriket, alkohol, Avenyn, dans, konstiga människor, skratt, nattamat, Brogyllenfrukost, GLÄDJE och sist med inte minst underbara V Ä N N E R. 

Man hinner hur mycket som helst på 48 timmar =) "

TACK alla som varit inblandade! Ni är stjärnor allihopa! =)
Ett litet extra speciellt tack till min lilla skånska extrasambo, saknar dig redan! Tusen kranar! ;)

Tack också till farmor & farfar för hundpassning - har varit väldigt skönt att vara matteledig faktiskt. Så länge jag vet att Combat har det bra och trivs där han är, så tycker jag inte att det är så jobbigt att vara utan honom några dagar ibland. Väldigt skönt att för en gångs skull kunna ta dagen som den kommer fullt ut, utan hundpromenader som måste klämmas in och hinnas med. Kan absolut slå ett slag för att alla hundägare ska ta en hundfri helg eller dag då och då om man har möjlighet =)

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: