söndag 24 februari 2013

24/2 - Träning v8

Veckans träning:

18/2 - Cardio 2 x 10 min + ca 50 min styrka armar, rygg & mage
21/2 - 15 min cardio + 10 st lateral raise - därefter kom jag på att jag glömt att skriva ut After Dark-biljetterna så fick kasta mig hem för att försöka lösa problemet...
22/2 - 1 timma Bodycombat + 30 min styrka för armar & mage
24/2 - Cardio 2 x 10 min + ca 50 min styrka för armar & mage

Har en plan att ha fokus på mage, rygg, överarmar & axlar nu ett tag framöver - nu ska det formas!! Det är även fokus på bra och balanserad mat för att deffa ner det där som döljer mucklena som faktiskt finns där under. Train mean, eat clean! Helgerna görs undantag med maten dock.
Såhär ser det ut nu, får se om det är någon förändring om några veckor =)


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: