måndag 27 oktober 2008

Självdiciplin & superdrive!


Ska snart dra mej från jobbet, har hänt lite här som dragit igång lite nya aktiviteter, nytt tänk och tidsfördelning. Nu ska jag göra en superdrive i 2-3 månader och sedan får vi se ved som händer efter där med olika saker. Chefen har precis vart och beställt en hyrbil till mej i 3 månader, blir en svart Hundai i30. Den ska även stripas upp med det som vi ska köra en drive på, men vi vet inte exakt hur än bara. Mer om detta kommer så småning om när vi själva vet :P
Nu jäklar ska de hända grejor!!


Helgen har vart himla bra, lovar att redogöra för den senare. det har vart allt från tapetbeställning (bild kommer), party, flummeri, diverse hund-aktiviteter mm mm. 3 timmars sömn blev det lördag-söndag :P

För övrigt så känner jag att helgen antagligen börjar ta ut sin rätt nu, halsen har börjat bråka och gör mer och mer ont ju längre dagen går. Men har absolut inte tid eller lust att va sjuk!! Ska hem och bada bubbelbad i Torslanda nu snart och försöka vila lite... (vila räknas väl att jobba framför datorn?) Blir även nån kortare runda med hundarna istället för den planerade 1,5 timman med Hanna & Rosa som jag så klokt nog stod över idag. Visst är jag duktig och har självdiciplin??!! Just det, hoppas att jag snart kan flytta hem till mej själv snart, har fått lite inside information om vad som pågår med händelserna i Mölndal... Det ser rätt ljust ut för att de ska få fast honom snart iaf.


Nepp, dax att åka hem från jobbet nu!


Hoppas ni haft en bra dag! Kika in här senare ikväll så ska jag ha försökt att hinna med helgens uppdatering med lite bilder och text från diverse händelser =)

Inga kommentarer: