tisdag 23 februari 2010

23/2 - Lunchprommis i solen

Nu ska vi bege oss ut på lunchpromenad med Elin & FrejaTippen i det underbara soooliga vädret. Tyvärr kommer det garanterat vara fler som har samma idé som oss och lösa hundar kommer springa högt och lågt... Är berädd med handgranater & karatesparkar... :P

Efter jobbet blir det raka vägen in till stan och Scandinavium där genrep inför Scandinaviumshowerna väntar mellan 17-19. Ska bli kuuul !!


Nu är det även bestämt; vecka 14 beger jag mig upp till Umeå för att hälsa på bästaste Chrille & Annika, samtidigt som jag kan slå ihop det med jobb och få resan betald. Göööööött!! :D

1 kommentar:

Linda, Inez, Drömma sa...

Åh, jag vill oxå till Umeå... eller rättare sagt till Tavelsjö och hälsa på en av mina bästa vänner (Agneta med Kira och Tassa)!