söndag 18 december 2011

18/12 - Julfest & Liseberg

Superkväll igår - mkt skratt & mkt dans med mina <3



Fina vänner 

 Barnförbjudet

Mingel

Våran bästa Dj Fong

Superkillarna :)
Välj å vraka - fantastiska männsker hela bunten
Hör av dig så förmedlar jag kontakten ;p

<3

"poledancing" i egen tappning

Idag började jag dagen med att agera dagen-efter-taxi till vänner i "nöd", jag och Ida tog även en sightseeing i Angered (jäkla nymodigheter till vägombyggen, morr)
Hängde med Ida & Berri ett par timmar, imorgon 06:00 lämnar Ida oss för Luleå - ledsen i ögat.
Laddade upp inför dagens 90 min Bodycombatpass med en 9 bitars McNuggets och +-meny från Donken... Ida & Berri fick bestämma maten :p Ingen superuppladdning direkt kan jag lova speciellt inte med en sen utgång i bagaget också, och egentligen ska man inte träna alls dagen efter alkoholintag då kroppen förbränner "fel" ämnen, men kör ju inte BC bara för "träningsresultat" utan också väldigt mkt för att det är kul, ger endorfiner till 1000 och för att få ut "skit ur systemet" (tankar, känslor, stress, ilska osv...), så jag bryr mig inte om att det inte är bra rent fysiskt sett.

Dagen avslutades efter träningen med Martin Jul på Liseberg, har inte hunnit dit än i år (och vädret har ju dessutom varit skit) och trodde inte jag skulle hinna alls, så jag blev himla glad när Martin ringde och frågade tidigare idag =) Finvän <3
Vi käkade souvas (renskav i pitabröd) kikade runt i alla "krims-krams-bodar", tog en fika, insöp första jul-feelingen för i år och frös lite lagomt mkt =)


Dunderhonung!



5 dagar kvar till julafton nu, vart är snön??!

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: