torsdag 8 december 2011

8/12 - Taggtrådsord

Jag saknar dig, jag saknar oss jättemycket.
Jag tycker jättemycket om dig, bryr mig om dig och du är en viktig person för mig.


...men jag är inte redo, 
jag måste vara själv

JAG förstår verkligen inte!!?
Från dröm och lycka till mardröm och kaos.


Red i efterhand; Usch, man ska inte skriva saker i bloggen när man är deppig... Inlägget är ju inte direkt någon intressant eller upp-piggande läsning, men samtidigt så är det en del av hur jag mår just nu och min grundtanke med bloggen är just att kunna följa mig själv bakåt i tiden i både med och motgång (dock utan att lämna ut allt för mycket, utan bara mer själv förstå vad det var just då), så det får stå kvar och säkerligen, i svaga stunder, så kommer fler liknande inlägg att präntas ner - ni som läser får ha överseende med det och  ignorera och ta del av det positiva istället =)

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: