måndag 26 december 2011

26/12 - Julklappar 2011

 För ovanlighetens skull kom jag på massor av saker att önska mig i år, vanligtvis brukar det ju vara bom stopp när man ska komma med förslag, men inte i år inte! Måste ha varit himlans snäll 2011 för jag fick det mesta som stod på listan =) Tack snälla Tomtemor (japp, vi har en Tomtemor istället för Tomtefar)

 Grå Saint Tropez-topp
Inte bästa byxorna till dock på bilden
Av MaPa


Silvergrå Saint Tropez-tunika/tröja
Av MaPa

Svårt att göra den rättvisa på bild...


Går att ha till jenas, leggings & tjockare 
strumpbyxor - till vardags & fest =)


Pyamas av syrran & Johan


Söta silvertrådar & knappar  =)

Finally kom jag ihåg att jag velat ha denna golvkandelaber i flera år =)
Av MaPa


Mina vinster i Julklapps-spelet :p
Lunchfrysväska, äggkoppar, 3 sorters olika ljushållare


"Rosa saker"
Har blivit lite av en tradition att jag får rosa saker
på skoj när jag fyller år och på jul :p
I LIKE!
Av MaPa


Lite olika blandat
Resö-te, olyckspåse, strumpbyxor, choklad, kroppsolja,
skoputs att ha i bilen & tumvantar
Av MaPa

Te-låda
Kollat på denna många gånger
 men aldrig fått tummen ur att köpa
Av syrran & Johan



Bjudglögg (dricker ju inte själv :p), schampoo, 
leave-in balsam & inpackning 
Av: Farmor och Farfar


Taklampa, stavmixer & blå hund :p
Av MaPa

Lampan =)
Troligtvis till hallen, men börjar fundera om 
den kanske passar i "rummet" också...


Combat har visst också varit snäll i år =)


Och sist men inte minst:

Pengar av MaPa

Biljetter (1 till mig & 1 till en vän) till musikalen
Jesus Christ Superstar med Ola Salo
+ hotell, resa & mat i Sthlm
Vi åker upp hela familjen + Johan + en kompis till mig
en lörd-sönd nu i vår =D
Av MaPa


Just ja, fick ett jättefint Snö-armband av MaPa också men ska byta det till ett halsband som jag sett och suktat efter sedan innan =)

Tusen tack alla för allt - kan inte vara mer än oförskämt nöjd och tacksam =)

Själv gav jag bland annat bort "Vår kokbok" som var önskad av mamma, fina viner till pappa & hundvakten, "Matteus"-fat, Faktum-tidningar & en "gästbok"




*CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: