lördag 11 februari 2012

11/2 - Lördagsfrukost @ Fisjön

10:15 stod jag inte i träningssalen, men dock på hundklubben tillsammans med Hanna, Emma P och våra sammanlagda 28 tassar =) Ryggsäckarna var packade med frukost som vi mumsade i oss på vårat bästa fikaställe vid Fisjön - mm mm mmmm! I 2 timmar var vi ute och njöt, en perfekt start på dagen!
Hundarna ligger utslagna här hemma och nu ska jag bege mig till gymmet en sväng innan nästa promenad för att trötta ut monstren innan jag ska möta upp Hanna och hennes arbetskompis på stan ikväll för lite käk (ja, jag ska ekonomisynda idag) och bio (för min biocheck). Restaurang blir "Toscana" och film "En gång i Phucket" - Italienskt & Thai på samma kväll - kan ju inte bli annat än succé ;)

Tyvärr väldigt dåligt fotoljus


B1

B2

Zessi, Janis, Iza, Theo, Combat, Stella & Freja



Fina Minx-halsbandet =)




**CREA DIEM** //Sarah

2 kommentarer:

Sandra sa...

Det ser underbart ut!

Nej, jag känner henne inte alls faktiskt. Vi har aldrig ens träffats. Men min ex kollega hyrde hennes "agilityplan" en dag i våras :)

Kul att du tycker att Hallgren är så bra! Det skall bli jätte kul att lyssna. Föreläsningen är i Mölnlycke.

Jazz är faktiskt inte speciellt het för att vara Malle. Självklart är han intensiv och har en hel del i sig men han har bra stadga och många gånger hade jag velat ha mer "go" i honom. Tex i uppletandet och söket. När det kommer till att "lugna sig" handlar det mest om mig själv och mina krav. Jag vill att allting skall fungera, och gärna direkt. Och ibland tränar jag lite för många saker samtidigt istället för att fokusera ordentligt på det som är viktigt och satsa på kvalité. Men man lär sig varje dag! Det är bara att kämpa och påminna sig själv!

Vad kul att du hittat en bra lydnadsinstruktör! Det är något vi verkligen letar efter. Får jag fråga vem det är!?

Christina sa...

Ja, är som bäst när det är full rulle hehe :)
Vilken härlig hundträff ni verkat ha! :)