söndag 19 februari 2012

19/2 - Dramatisk söndag

Festpeppen infann sig aldrig igår, blev väldigt lugnt. Själva festen var inte så pepp heller iofs utan mer ett "mingel".

Kört en dryg timma på gymmet med Martin idag - jag är nog dock världens tråkigaste träningskompis... Går helt in i mig själv och kör mitt race... men jag förvarnade iaf :p


Idag har vi även flyttat agilityhinderna till Scandinavium inför genrepet imorgon och nästa helgs show - tack å lov gick allt hur smidigt som helst denna gång, inga igensnöade vägar, eller insnöade hinder, och ingen nästan-vält-lastbil... Nästan lite tråkigt utan dramatik nu när vi blivit vana vid det :p

En av våra nya tunnlar hittade vi iofs i nedblåst och fastfrusen i diket,
det var ju lite spännande ändå :p





Kvällen har där emot varit superspännande... Popcorn, BigBrother(jo faktiskt), dammning, dammsugning, golvtorkning, vaniljte-drickande, Bodycombat-lind-terapi, Melloreprisen ...japp, fruktansvärt spännande som sagt! Hmm, nja kanske inte då då - det mest dramatiska som hänt idag är typ min brutna tumnagel :p




Inga kommentarer: