fredag 3 februari 2012

3/2 - Vuxenbeslut i hunderiet?

Håller jag på att bli vuxen tro?
Börjar fundera på det faktiskt... dels pga "hemligheten" som avslöjas i mars (vare sig det blir som "tänkt" eller ej), dels blev jag igår övertalad till att vara hjälpinstruktör i LK1:an på Brukshundklubben nu i vår och dels har jag nog till 99% bestämt mig för att i år börja tävla för just Göteborg Mölndals Brukshundklubb ist för Göteborgs Hundungdom 
- lite skrämmande tankar och beslut faktiskt för en inbiten GHUare...
Men meningen med HU är ju att slussa in i BK när man blir lite äldre och fått en bra grund att stå på - så det är väl dax nu för mig helt enkelt tror jag =)



Kommer dock inte släppa HU helt - håller ju i Scandinaviumshowen som vanligt, ska hålla 1-2 heldagskurser i vår med inriktning mot lek/aktivering, fixar lite med info på hemsidan ibland, håller liv i Facebooksidan (GHU´s alltså) och kommer hjälpa till lite här å där där det behövs och frågas om även framöver såklart.

Meeeen, det där med att bli vuxen hoppar jag nog över förresten - det ska jag aldrig bli på allvar riktigt, det får räcka med att "byta klubb" och lite annat småjox helt enkelt! ;)

Inga kommentarer: