lördag 18 februari 2012

18/2 - Val d´Isère?!

Känslan av att bli bjuden på en ALPRESA, kolla i kalendern, och kunna säga JA!! Lyckliga jag!! ...med en stor portion skräck också dock. Detta innebär nämligen flygning... :S Från att inte flugit alls på typ 6 år, till att flyga 2 ggr på samma månad helt plötsligt.
Detta innebär även gondolliftar ...min 2a skräck. Men skidorna, miljön och resan i sig lockar extremt mycket och jag vägrar låta mig begränsas av min rädsla!

Så, 3-10 mars åker pappa och jag tillsammans med några fler ner till Frankrike helt enkelt och punkt och slut :D Sist jag var i Alperna var 2006, Canazei Italien, tillsammans med min dåvarande pojkvän och 9 gemensamma killkompisar - en riktigt grymt bra resa :)

Oooh, happy, happy me!


Canazei, Italienska Alperna - Dolomitikedjan
Magiskt vackert och väldigt speciella berg - hit vill jag gärna tillbaka nångång


Inga kommentarer: