söndag 20 juli 2008

Gissa vad...

jag har gjort idag för omväxlings skull?? Jaaaaa, USM-planerat!! Roligt va?? Börjar bli sååå less på detta nu, men det känns som att man börjar se ett ljus i tunneln iaf ...Men det kan lika gärna vara ett tåg...

Förutom det har det blivit en långpromenad med mamma och hundarna, och en egen promenad med bara Combat med freestyle- och lydnadsträning på fotbollsplanen. Regnet har strilat näst intill hela dagen. Hade tur som fick sol när jag tränade och gick min egna promenad nu ikväll, men nu regnar det igen.

USM-planeringen imorgon blir:
- ringa till mina 3 pris-sponsorer och stämma av
- ringa till mannen vi ska hyra en tidtagarutrustning av i Skåne
- kolla om det finns någon som kommer från Blekingetrakten som kan transportera den 2a tidtagarutrustningen
- maila tjejen som ska ta med sej en ljudanläggning från Bollebygd
- ringa till Sonja angående låning av hennes balanshinder och transport av dem
- maila Kungsbacka BHK angående eventuell låning av hopphinder

Hmm, ja, det var nog det jag kunde komma på nu.

Ciao!

Inga kommentarer: