onsdag 16 juli 2008

Läggtid?


03:40... Skulle lägga mej tidigt idag lovade jag mej själv... och på ett sätt så är det ju det nu, tidigt alltså, på morgonen då...


11:58 går tåget till Tanum där pappa hämtar mej. Har lite olika alternativ på hur länge jag kommer stanna på Resö... Vill gå på en fest här i GBG som jag är bjuden på med tema "Hatt & Champange", hade vart jättekul, men får se hur det blir. Beror lite på hur saker och ting klaffar och ser ut... På lördag vill jag vara uppe igen, för då är det Hamnens Dag (och en viss person har namnsdag...) Om du känner mej och inte har nåt att göra i veckan/helgen, slå en pling och kom upp en sväng vet jag =) Om du är en av "de utomstående" som alltså inte känner mej och läser detta får du väl också komma upp om du vill, man kan ju bli lite svårt att hitta mej ;)


Det mesta är packat nu iaf, fattar inte att det ska ta sån tid egentligen...? Men man kan ju iofs stanna hemma en hel dag/kväll och packa om man vill, för att inte behöva stressa... För er som vet, så fattar ni ironin och det roliga i det ;)


Nu ska jag sova lite, klockan ställer jag på 9:00. Vill gärna hinna en lite längre morgonpromenad innan vi åker iväg.


So long!

Inga kommentarer: