torsdag 24 juli 2008

Platta i matta!!! Oh my...


En ny dag i solen.

Ska försöka att släppa USM idag med och sätta mej och jobba med det ikväll sen istället, har en del att fixa med det idag eftersom detta är SISTA dagen på 1 vecka som inte är fullplanerad med annat... Imorgon blir det full rulle fram till den 3e aug... Platta i matta så att säga...


Imorgon, 25/7 - Hanna kommer upp med Janis & Zessi. På dagen blir det havet med båt, solning & promenad. 16:00 är det "samling" på stranden "Nubben" här på Resö och det är dax för vår årliga Krabbfisketävling med "resögänget". På kvällen blir det förflyttning till Hamnen och "Bôdebo" för musiktävling och fortsatt festande =)


26/7 - Hanna och jag åker upp till Rosa, Jonne & hundarna i SydNorge


27/7 - Jag åker till Resö igen och bordar vår segelbåt med lite kompisar för en 2 dagars segeltur


28/7 - en dag på båten/havet & en kväll vart vi nu hamnar (Koster/Strömstad/Grebbestad??)


29/7 - hemsegling till Resö igen


30/7 - en dag med Chrille =D och sedan kräftor vid sjöboden och party "all night long"


31/7 - en dag med Chrille och sedan "avslutning" uppe på berget hos Chrille med spel, gott att dricka... och allmänt skoj & mys. (denna dag kommer jag även ha mycket tfn. kontakt med min agilitygrupp för USM då de ska fixa massor inför kommande dag)


1/8 tåg TIDIGT till GBG, buss till Torslanda för att hämta bilen och sedan hem till Mölndal för ompackning & upp till klubben senast 10:00. DAGEN D ÄR HÄR!! USM startar med invigning, veterinärbesiktning & freestyletävling!! (jag & Combat debuterar i freestyleringen) :S


2/8 - USM (mer behövs inte skrivas, full speed hela dagen & kvällen helt enkelt)


3/8 - USM (samma som ovan)


4/8 - fixa det sista röjet efter USM och VIIIIIILA!!!!!!!


Någon som har lust att ge mej en klon inför dessa dagar som kommer???? *snälla*


Idag/ikväll i USM väg ska jag:


- hitta någon som kan hämta Sonjas hinder

- se till så att jag har koll på allt som Cillen & Jenny ska göra nästa torsdag då det är funktionärsmöte & "förarbetsdag" inför tävlingarna

- ringa och få tag på tjejen som ska ta med Bollebygds ljudanläggning

- uppdatera funktionärsschemat

- börja ringa/smsa de funktionärer som inte svarat på mail än *suckduck*

- kolla vem Hanna har pratat med på Kungsbacka BHK angående att ev. låna hopphinder av dem.

- kom inte på nåt just nu, men det lär väl dyka upp lite grejer till under dagen...


NU ska jag cykla ner till sjöboden och försöka släppa allt jag skrivit om nu och lägga mej raklång på rygg och steeeeka! =) kanske till och med får till ett bad idag??!! Den som lever ikväll får se ;)

Inga kommentarer: