tisdag 11 september 2012

11/9 - Hemska, hemska hundras!

Hu och fy, skaffa aldrig en sån där hemsk, aggressiv, överhyperaktiv och icke utbildningsbar hund som jag har... OM du nu ÄNDÅ skulle göra det, trots min varning, se då för bövelen till att inte på i lägenhet (som jag)!!

Bild & text: Royal Caninins Rasencyklopedi
...hörrö, vakna nu, du måste aktiveras förstår du väl!!!??

Tror de flesta av oss "bergerfolk" (som har FB iaf) hunnit se denna rasbeskrivningsbild nu, men det är ju viktigt att kunskapen sprids även utanför rasen... ;p

**CREA DIEM** //Sarah

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Hihi, Inez måste vara överaktiverad (trots denna tidiga morgon) för hon ligger i soffan, på rygg med benen i vädret I en LÄGENHET!!! :p

Emilydc sa...

Ursäkta mig men vad är det för ärkepucko som har skrivit det där?! Det var typ det sjukaste jag har sett. Undrar vad det står om BC då..