tisdag 11 september 2012

11/9 - Hundsnorkling??

Från ungefär 0 "hundligt" till massor helt plötsligt :) Har varit på klubben 3 gånger nu under 1 vecka - först rejspromenad och lydnadsträning med Kei och Technoräv, sedan träningstävling i fredags kväll med närmare 20 lydnads/bruks-klubbkompisar varav 14 var med på "tävlingen" (dvs man körde de moment man själv ville, eller alla moment i den/de klasser man valde själv och fick kommendering och väldigt bra störningsträning), samt att jag var uppe själv i söndags och tränade ännu mera lydnad :) Känns kul faktiskt!

Ikväll startar min "Trix- och aktiveringskurs" som jag ska hålla för GMBK 3 tisdagskvällar framöver - frågan just nu är dock - WHO STOPS THE RAIN???!! Blir kanske crawling och snorkling som blir dagens trix?


1 kommentar:

HumleSpunk sa...

Haha, när jag läste "snorkling" på fb så tänkte jag på "bubbel-tricket" när hunden stoppar nosen i vatten och blåser ut luft. Så menade du snorkling "på riktigt" ;)